Najdite avto Konec jarmovega droga :
Konec jarmovega droga za vozilo
- Krmilno gonilo
- Crpalka za hidravliko, krmiljenje
- Aksialni zgib, jarmski drog
- Jarmov drog
- Kompletna manseta, krmiljenje
- Olje za centralno hidravliko
- Olje za servo krmiljenje
- Krmilni drog
- Blazilnik udarcev krmila vozila
- Senzor kota obracanja kolesa
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Konec jarmovega droga
- PEUGEOT
- Konec jarmovega droga za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Konec jarmovega droga
Končnik volana katerega koli vozila je vpleten v prenos namere zaviranja s krmilne naprave neposredno v kolesa. Ima levo in desno nit. Obračanje palice omogoča, da spremenite njeno dolžino in tako prilagodite toe-in. Končniki volana in pitman roka morajo biti varno pritrjeni z vijaki in vzmetnimi podložki. Končniki volana so na svoj položaj pritrjeni z dvema veznima vijakoma, ki stiskata razdeljen nitni del na koncu. En konec droga je navit desno in na drugo stran – levo. Konci členov imajo prav tako različne niti.
To dovoljuje, da pri prilagajanju kota toe-ina spremenite dolžino vlečnega droga brez, da bi ga odstranili z vozila. Prav tako morate redno preverjati stanje protiprašnih manšet na koncu droga. Počena manšeta bo prahu in vlagi dovolila, da vstopi v členek droga. Posledično se členek zruši. Drog s poškodovano protiprašno manšeto mora biti celostno zamenjan, saj manšet ni mogoče kupiti posamično. Če morate del zamenjati, časa ne zapravljate v trgovinah in garažah. Tam boste le zapravljali čas in znatno preplačali potreben del.
Obiščite našo spletno trgovino brez, da bi zapustili svoj dom ali pisarno. Svojim strankam nudimo široko izbiro rezervnih delov za vse znamke avtomobila. Potreben rezervni del naročite po ugodni ceni. Naročilo bomo dostavili v čim krajšem možnem času. Poleg končnikov volana lahko v naši spletni trgovini prav tako kupite druge dele, kot so blažilniki ležajev, svečke, vztrajniki ali zavorni valji.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi volanskega končnika: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Meja življenjske dobe volanskih končnikov znaša približno 40 000 - 70 000 prevoženih kilometrov. Njihova uporabna življenjska doba je odvisna od številnih dejavnikov, zlasti od kakovosti cestne površine in načina vožnje.
Najpogostejši okvari komponente sta abrazivna obraba in korozija kroglastega zgloba. Poleg tega, so volanski končniki dovzetni za mehanske poškodbe, na primer, pri vožnji čez oviro.
Posebni znaki okvar volanskega končnika so: povečano prosto gibanje volana, poslabšanje sposobnosti oprijema cestišča. Poleg tega, lahko trkanje v predelu prednjega vzmetenja pri zavijanju in vožnji po neravni cesti prav tako kaže na okvaro volanskega končnika.
Nenadzorovana diagnostika komponente vključuje le vizualni pregled stanja protiprašne manšete. V ta namen, je treba avtomobil montirati nad servisni jašek, uporabiti parkirno zavoro in izključiti njegov kontakt. Potem morate protiprašno manšeto preveriti za prisotnost poškodb. Za podrobnejšo diagnostiko morate obiskati servisno postajo.
Priporočljivo je, da se zamenjava volanskih končnikov zaupa strokovnjakom avtoservisa, saj se lahko med demontažo komponente pojavijo nekatere težave. V avtomobilu se uporabi parkirno zavoro, se ga dvigne s pomočjo dvižne ploščadi in njegovi sprednji kolesi demontirata. Če so priključki demontiranih delov močno umazani, jih je treba očistiti in obdelati s posebnim sredstvom za preprečevanje rje. Nato se odvije pritrdilni element, s pomočjo katerega so drogovi volana pritrjeni na ročico krmilnega členka. Po tem se odstrani volanski končnik. Med demontažo je treba šteti število polne rotacije dela ali izmeriti dolžino sproščenega dela. To bo pripomoglo k pravilni namestitvi nove komponente med montažo.
Zgloba volanskega končnika je priporočljivo zamenjati s kompletom: levega in desnega. Prav tako je treba po namestitvi novih delov na servisni postaji preveriti in prilagoditi kote poravnave koles.
Kako zamenjati konec jarmovega droga brez poravnave kota koles? Kako vedeti, da je čas za njihovo zamenjavo?
Konce jarmovega droga ni mogoče zamenjati brez prilagoditve poravnave kota koles. Za pravilno delovanje avta je potrebno po namestitvi novih delov prilagoditi poravnavo kota koles. Natančna nastavitev je možna samo na posebnem stojalu. Zato je priporočljivo, da zamenjavo koncev jarmovih drogov zaupate strokovnjakom. Da je čas za namestitev novih delov, lahko kažejo naslednji znaki:
- zrahljanot in vibracije na volanu;
- nenavadni zvoki med vožnjo;
- neenakomerna obraba pnevmatik.
Konce jarmovih drogov katere znamke je bolje namestiti v avto?
Bolje bo, da v svoj avto namestite konce jarmovih drogov katerega od naslednjih podjetij: Febi Bilstein, Lemförder, Metzger, A.B.S., Mapco, Stark Professional Line, Delphi, Moog, Sidem, Meyle, Ridex, Ruville, Swag, Topran, Fortune Line, Monroe, NK, Sasic and Triscan, TRW. Njihovi izdelki so visokokakovostni in zanesljivi, kar dokazujejo številni pozitivni povratni odzivi na internetu in vodilni položaji v različnih ocenah. Naši strokovnjaki vam bodo pomagali izbrati najbolj primerne konce jarmovih drogov za vaš avto: dele bodo izbrali v skladu s specifikacijami vozila in njegovimi pogoji za delovanje.
Kako lahko preverim konce jarmovih drogov?
Z našimi priporočili lahko preverite konce jarmovih drogov sami. Najpre poskusite obrniti volan v obe smeri, ko je motor izklopljen. Pojav trkanja kaže na okvaro komponent krmilnega sistema. Po tem namestite vozilo nad kanal ali dvigalo ali ga dvignite z dvigalko. Prosite pomočnika, da obrne volan v obe smeri in sledite konce jarmovih drogov. Pogosto je zrahljanost mogoče opaziti vizualno. Prav tako lahko primete za ustrezno os avto, zgrabite eno roko za konce jarmovih drogov in z drugo pa poskušate zavrteti kolo. Če pri tem čutite zrahljanost, bo del najverjetneje potrebno zamenjati.
Kateri znaki kažejo na okvaro koncev jarmovih drogov?
Na okvaro koncev jarmovih drogov običajno kažejo trkanje v vzmetenju, ki se poveča med vožnjo na grbinastih cestah ali zavijanju: to kaže na pojav zrahljanosti v spojih. Prav tako lahko na okvaro delov kaže poslabšanje vodljivosti vozila, tresenja volana pri vožnji po cestah s slabšo površino ali med zaviranjem, nagibanje vozila pri vožnji naravnost in drugi znaki. Pojasnili smo vam že, kako zaznate zrahljanost pri koncih jarmovih drogov, s čimer smo odgovorili na vprašanje, kako preveriti konce jarmovih drogov.
Najboljše predmeti: Konec jarmovega droga
- Vgradnja stran: sprednja os, levo, zunaj
- Dolzina [mm]: 92
- Mera navoja 1: M14x1.5
- Mera navoja 2: M12x1.5
- Mere konusa [mm]: 13,2
- Korak konusa: 1/5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zunaj, obojestranski, sprednja os
- Dolzina [mm]: 66, 18
- Mera navoja 1: M12X1.5
- Mera navoja 2: M10X1.25
- Mere konusa [mm]: 10,6
- Korak konusa: 1/6
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Oblika: naravnost
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 94
- Mere konusa [mm]: 12,1, 12,2
- Mera navoja: M14x1,5 A
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, zunaj, z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 107
- zunanji navoj [mm]: M14x1,5
- Mere konusa [mm]: 12
- Korak konusa: 1/5
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Zunanja mera navoja: M10 x 1,25
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, levo, zunaj
- Dolzina [mm]: 94
- Mera navoja 1: M14x1,5
- Mera navoja 2: M12x1,5
- Mere konusa [mm]: 13,3
- Korak konusa: 1/5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zunaj, desno, sprednja os
- Dolzina [mm]: 90
- Mera navoja 1: M14X1.5
- Mera navoja 2: M10X1.25
- Mere konusa [mm]: 12
- Korak konusa: 1/5
- Premer 1 [mm]: 14,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 93
- Mere konusa [mm]: 13,2
- Teža [kg]: 0,36
- Mera navoja: IN M16X1.5 RHT
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno
- Dolzina [mm]: 209
- Mera navoja 1: MM10X1.25R
- Mere konusa [mm]: 12
- Korak konusa: 1/5
- Mera navoja: FM14X1.5R
- Oblika: kotni
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zunaj, levo, sprednja os
- Dolzina [mm]: 198, 28, 200
- Mera navoja 1: M14X1.5
- Mera navoja 2: M10X1.25
- Mere konusa [mm]: 12
- Mera navoja: M14x1,5, M10x1,25
- Oblika: kotni
- Premer 1 [mm]: 11,7
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, desno
- Dolzina [mm]: 181
- Notranji navoj 1[mm]: M14x1,5
- zunanji navoj 1 [mm]: M10x1,25
- Mere konusa [mm]: 11,9
- Korak konusa: 1/5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, levo, spredaj
- Dolzina [mm]: 165
- Mere konusa [mm]: 12
- Korak konusa: 1/5
- Mera navoja: M10x1,25, M14 X 1.5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- zunanji navoj [mm]: M14x1,5
- Mere konusa [mm]: 12,10
- Stanje: Novo