Najdite avto Krmilno gonilo :
Krmilno gonilo za vozilo

- Konec jarmovega droga
- Crpalka za hidravliko, krmiljenje
- Aksialni zgib, jarmski drog
- Jarmov drog
- Kompletna manseta, krmiljenje
- Olje za centralno hidravliko
- Senzor kota obracanja kolesa
- Olje za servo krmiljenje
- Blazilnik udarcev krmila vozila
- Krmilni drog
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Krmilno gonilo
-
RENAULT
- Krmilno gonilo za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Krmilno gonilo za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Krmilno gonilo za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Krmilno gonilo za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Krmilno gonilo za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Krmilno gonilo za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Krmilno gonilo
Omenjena naprava je namenjena za prenos vrtenja volana na prednje premikanje pogonskih palic, ki povzročajo ukaz za obračanje koles. Napor, ki ga mora voznik preko volana dati na obračanje koles večkrat poveča. Skupaj s krmilnim pogonom mehanizem krmiljenja prenaša silo z voznika na kolesa in določa kot obračanja. Poleg tega je obračanje brez bočnega drsenja nemogoče brez koles, ki drsijo po lokih različnih dolžin. Pri njihovem obračanju se kolesa obrnejo pod različnimi koti. Vse to je izpolnjeno zaradi povezave ugrezov in ročic krmilnega pogona v obliki trapeza.
Obstaja več vrst mehanizma krmiljenja: polžasti zobniki, vijakasti zobniki in nazobčani zobniki. V prvi vrsti zobnikov je polžek, ki deluje kot vodilni člen in je pritrjen na gred volana. Valj je nag red pritrjen skupaj s Pitman roko na ležajih. V drugem (vijakastem) tipu mehanizma krmiljenja je vijak, ki je povezan s krmilno osjo in prenesen na matico. Pri nazobčanem mehanizmu zavijanje valjastih ali koničnih zobnikov tvorijo krmilni zobniki. Prav tako vključujejo vrsto prenosa zobate letve, pri kateri se valjasti zobnik neposredno poveže s krmilno osjo, stojalo pa je montirano z zobmi zobnikov.
Razlika med mehanizmi krmiljenja ni le v njihovi zgradbi, temveč tudi v področju uporabe. Krmilne naprave, uporabljene v tovornjakih so polžasti zobniki in vijakasti zobniki, ki so opremljeni z vgrajenimi ojačevalci, ki pomagajo pri krmiljenju. Pri avtomobilih se uporabljajo polžasti in valjasti prenosi. Okvara zobnikov krmiljenja lahko povzroči resne težave. Če potrebujete nov rezervni del, kot so zavorne čeljusti, oljni filtri ali radiator, lahko vse po ugodni ceni kupite na naši spletni strani.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi krmilne letve: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Uporabna življenjska doba krmilne letve je približno 150 000 - 200 000 prevoženih kilometrov. Meja življenjske dobe dela je v veliki meri odvisna od kakovosti cestne površine, na kateri se avtomobil uporablja, in od modela vozila.
Okvare, ki večinoma privedejo do zamenjave komponente, so obraba droga, vodilne manšete in tesnil. Poleg tega se nov del namesti, če je ohišje, zobnike ali zobati mehanizem hidravlične krmilne letve prizadela deformacija.
Pomanjkljivo stanje krmilne letve je mogoče opaziti predvsem po trkanju in cviljenju pri manevrih, prostem gibanju volana pri zavijanju, oteženem vrtenju volana. Razen tega, lahko na okvaro kažejo sledovi olja pod sprednjim delom avtomobila in vibriranje volana med gibanjem naravnost na neravni cesti.
Da bi preverili stanje krmilne letve, jo je v večini primerov potrebno demontirati in razstaviti. Med tem, morate avtomobil namestiti na servisni jašek ali dvigalo, odklopiti krmilne drogove in volanske končnike z dela, odviti pritrditve krmilne letve in druge elemente krmilne naprave. Po tem lahko odstranite krmilno letev. Včasih je za to potrebno odstraniti sprednji kolesi. To so zahtevni postopki, ki jih je bolje zaupati strokovnjakom v avtoservisu.
Prav tako je komponento priporočljivo zamenjati v avtoservisu. Po demontaži starega dela se bo namestil nov del: leva krmilna letev - za avtomobile, ki vozijo po levi strani in desna - za vožnjo po desni strani. Skupaj s tem delom je treba zamenjati manšeto, tesnila, ležaje (in v večini primerov volanske drogove in volanske končnike). Po zaključku montaže krmilne letve se izvede prezračevanje hidravličnega sistema.
Najboljše predmeti: Krmilno gonilo

- Nacin delovanja: elektricen
- Različica opreme: Electric assist
- celotna dolżina [mm]: 1070
- Visina vhodnega stebla [mm]: 140
- Mera navoja aksialnega zgiba: M14x1,5
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z krmilnimi mansetami
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 317
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Notranji navoj 1[mm]: M14 x 1.5mm FEMALE
- Del za zamenjavo
- Dolzina preko vsega [mm]: 1180
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Oprema vozila: za vozila z vec funkcijskim volanom
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z aksialnim zgibom, s spojno palico
- Vrsta navoja aksialnega zgiba: Zunanji navoj
- Mera navoja aksialnega zgiba: M14x1.5
- Dolzina preko vsega [mm]: 1260
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- za proizvajalca krmiljenja: Wuelfrath
- Dolzina preko vsega [mm]: 1230
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Visina vhodnega stebla [mm]: 65
- żtevilo obratov volana: 2,8
- Premer vstopa/dovoda-? [mm: 11,2
- Izpust -Ø [mm]: 9,6
- neto teża [kg]: 6,4
- Stanje: Novo
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- za proizvajalca krmiljenja: ZF
- Stevilo zob vhodnega stebla: 22
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s filtrom, z manseto
- Krmiljenje: s glavami jarmskega droga, brez jarmskega droga
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Dolzina [mm]: 1260
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Dolzina preko vsega [mm]: 1180
- Barva: siva
- Visina vhodnega stebla [mm]: 65
- Stevilo zob vhodnega stebla: 22
- Mera navoja aksialnega zgiba: M14x1,5
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 175
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: rocno
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Dolzina [mm]: 1123
- Mera navoja aksialnega zgiba: M14
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: rocno
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Dolzina [mm]: 1245
- Mera navoja aksialnega zgiba: M14
- premer platisca od [mm]: 15
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: rocno
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: rocno
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Dolzina preko vsega [mm]: 1025
- prikljucni navoj: M12x1.5
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: rocno
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Vrsta krmilnega mehanizma (gonila): Krmilno gonilo z zobato letvijo
- Za proizvajalca krmilnega gonila: SMI
- Dolzina [mm]: 1160
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Visina vhodnega stebla [mm]: 100
- żtevilo obratov volana: 3,3
- Premer vstopa/dovoda-? [mm: 11
- Izpust -Ø [mm]: 12
- neto teża [kg]: 8,9
- Stanje: Predelano