Najdite avto Vztrajnik :
Vztrajnik za vozilo
- Komplet sklopke
- Glavni valj (dajalnik), sklopka
- Sklopkin (stranski) valj, sklopka
- Lamela sklopke
- Tlacna plosca sklopke
- Zicovod, rocni menjalnik
- Izklopni lezaj sklopke
- Zicovod,aktiviranje sklopke
- Radialna tesnilka za gred, rocni menjalnik
- Stikalo, aktiviranje sklopke (gra)
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vztrajnik
- MERCEDES-BENZ
- Vztrajnik za Razred C
- Razred E
- Vztrajnik Razred B
- CITROËN
- Vztrajnik za C4
- BERLINGO
- Vztrajnik C5
- PEUGEOT
- Vztrajnik za 308
- 206
- 207
- SKODA
- Vztrajnik za OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- VOLVO
- Vztrajnik za V60
- XC60
- S60
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Vztrajnik
Vztrajnik je velik, okrogel del, nameščen v nadzorno ploščo vozila, ki izravnava njegov napredek. Podoben je kolesu s trdnim obročem, ki je na pesto kolesa pritrjen z ravnimi prečkami ali trdnim diskom. Vztrajnik pogosto deluje kot disk sklopke ali škripec. Njegovo težo in dimenzijo določajo dopustna odstopanja povprečne frekvence vrtenja ter energija, ki jo mora v določenem trenutku vrniti v avtomobil. Energija, pridobljena z vztrajnikom je proporcionalna s težo predmeta in kvadratom njegovega vrtenja. Zaradi dejstva, da s količino oddaljenosti mase od osi vrtenja tudi hitrost postane večja, je del zasnovan kot kolo s trdnim robom. Pobudnik energijo prenese na vozilo.
Pri manjši obremenitvi motorja je del energije porabljen, preostanek pa je shranjen v vztrajniku, ki v zameno hitrost poveča nad povprečno. Na področju ciklusa, ki zahteva večjo energijsko zahtevnost, se vztrajnik postopoma upočasni in oddaja že zbrano kinetično energijo. To omogoča uporabo manj močnega pogona. Obstaja več vrst vztrajnikov: ogromni vztrajniki, dvojno-masni vztrajniki in lahki vztrajniki. Ko motor teče pri različnih hitrostih, je ročična gred izpostavljena torzijskim vibracijam. Motor uporablja blažilnike teh vibracij.
Vztrajnik s posebno zasnovo je en izmed takih predmetov – dvojno-masni vztrajnik. Ima več prednosti, in sicer izolacijo hrupa, dušenje vibracij, zmanjševanje obrabe sinhronizatorjev, preprosto premikanje, zaščito menjalnika pred preobremenitvijo in manjšo porabo goriva. Lahek vztrajnik je uporabljen pri obračanju motorja. Če težo vztrajnika prerazporedite na robove diska, lahko njegovo težo zmanjšate na 1.5 kilogramov in zmanjšate vztrajnostni moment. Z lahkim vztrajnikom motor hitro doseže svojo najvišjo hitrost in poveča moč do 5 %. V naši spletni trgovini lahko po ugodni ceni kupite vztrajnike. Nudimo široko paleto izdelkov: cilindrske glave vijakov, vezne ležaje blažilnika, rezervoarje za gorivo in mnoge druge stvari.
Kaj morate vedeti o zamenjavi vztrajnika: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Življenjska doba vztrajnika ni določena. Omejitev življenjske dobe komponente je odvisna od njene vrste (z enojno in dvojno maso) in pogojev delovanja avtomobila. Vztrajniki z dvojno maso se praviloma hitreje obrabijo. Komponento je treba zamenjati v primeru okvare zobatega obroča, obrabe torne površine, okrnjene celovitosti ohišja prirobnice ročične gredi, ob odkritju okvare vijačnega navoja.
Na okvare kažejo tuji zvoki med zagonom motorja: cviljenje in ropotanje itd. Še en znak okvare vztrajnika je nestabilno delovanje motorja pri nizki hitrosti vrtenja.
Diagnostika vztrajnika se praviloma izvaja na servisni postaji, saj zahteva demontažo menjalnika, ki potrebuje posebno opremo in profesionalne veščine. Pregled omogoča odkritje prvih znakov obrabe: zloma ali obrabe zobatega obroča, razpok, raztrganin, pojava oksidiranih barv. Stanje dvo-masnega vztrajnika je mogoče oceniti s preverjanjem prostega premika in kota premika v obe smeri.
Za zamenjavo vztrajnika se obrnite na servisno postajo. Ta postopek pomeni odstranitev menjalnika in demontažo sklopke. Vztrajnik je pritrjen s pomočjo orodja, ki je nameščeno v zobati obroč, nato pa se odvijejo pritrdilni vijaki. Potem se odstrani nosilni disk in sam vztrajnik.
Namestitev nove komponente se izvaja v obratnem vrstnem redu. Vijaki so priviti navzkriž, da se prepreči nepravilna poravnava elementa. V tem primeru se uporabijo novi pritrdilni elementi, namestitev starih je prepovedana.
Vztrajnik je priporočljivo zamenjati skupaj s sklopko. Med zamenjavo vztrajnika morate preveriti tudi oljno tesnilo zadnje ročične gredi. Če so na njem oljni madeži, je treba komponento zamenjati.
Najboljše predmeti: Vztrajnik
- Vrsta gonila: Rocni menjalnik
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 8
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z vodilnim lezajem
- Maks. prosti kot [stopinj]: 23
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 7
- max zracnost previsa [mm]: 2,9
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Stanje: Novo
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kompleta vijakov, dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Maks. prosti kot [stopinj]: 19
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 7
- max zracnost previsa [mm]: 2,9
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vodilnega lezaja
- Stanje: Novo
- Vrsta gonila: Rocni menjalnik
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kompleta vijakov, dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Maks. prosti kot [stopinj]: 18
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 7
- max zracnost previsa [mm]: 2,9
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vodilnega lezaja
- Stanje: Novo
- Vrsta gonila: Rocni menjalnik
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 8
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z vodilnim lezajem
- Maks. prosti kot [stopinj]: 11
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 4
- max zracnost previsa [mm]: 2,9
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Stanje: Novo
- Vrsta gonila: Rocni menjalnik
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 8
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z vodilnim lezajem
- Maks. prosti kot [stopinj]: 20
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 7
- max zracnost previsa [mm]: 1,6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 228
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: V vijaki vztrajnika
- Družina izdelkov: Dual-mass flywheel
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 228
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: V vijaki vztrajnika
- Družina izdelkov: Dual-mass flywheel
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 228
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: V vijaki vztrajnika
- Stanje: Novo
- Vrsta gonila: Doppelkupplungsgetriebe6 prestava
- Izvedba sklopke: za mokro sklopko
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 6
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z vodilnim lezajem
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Stevilo zob: 129
- Stanje: Novo
- Vrsta gonila: gonilo z dvojno sklopko
- Izvedba sklopke: za suho sklopko
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s kompletom vijaka, dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 6
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vodilnega lezaja
- Stevilo zob: 129
- Stanje: Novo
- Vrsta gonila: Rocni menjalnik
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s kompletom vijaka, dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 6
- Maks. prosti kot [stopinj]: 19
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 6
- max zracnost previsa [mm]: 2,9
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vodilnega lezaja
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 280
- Izvedba sklopke: za mokro sklopko
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: V vijaki vztrajnika
- Družina izdelkov: Dual-mass flywheel
- Stanje: Novo