Najdite avto Glavni valj (dajalnik), sklopka :
Glavni valj (dajalnik), sklopka za vozilo
- Komplet sklopke
- Vztrajnik
- Sklopkin (stranski) valj, sklopka
- Lamela sklopke
- Tlacna plosca sklopke
- Zicovod, rocni menjalnik
- Izklopni lezaj sklopke
- Zicovod,aktiviranje sklopke
- Radialna tesnilka za gred, rocni menjalnik
- Stikalo, aktiviranje sklopke (gra)
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Glavni valj (dajalnik), sklopka
- VW
- Glavni valj (dajalnik), sklopka GOLF
- Glavni valj (dajalnik), sklopka PASSAT
- Glavni valj (dajalnik), sklopka POLO
- BMW
- Glavni valj (dajalnik), sklopka Serija 3
- Glavni valj (dajalnik), sklopka Serija 5
- Glavni valj (dajalnik), sklopka Serija 1
- RENAULT
- Glavni valj (dajalnik), sklopka MEGANE
- Glavni valj (dajalnik), sklopka CLIO
- Glavni valj (dajalnik), sklopka SCÉNIC
- AUDI
- Glavni valj (dajalnik), sklopka A4
- Glavni valj (dajalnik), sklopka A6
- Glavni valj (dajalnik), sklopka A3
- MERCEDES-BENZ
- Glavni valj (dajalnik), sklopka za Razred C
- Razred E
- Glavni valj (dajalnik), sklopka Razred B
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Glavni valj (dajalnik), sklopka
Glavna naloga Sistema sklopke je, da prenaša navor z motorja na kolesa. To pomeni, da delovanje mehanizma sklopke odreže prenos motorja za določeno časovno obdobje, čemur sledi ponovna povezava, ko voznik zamenja prestavo. Struktura glavnega valja ni tako zapletena: telo, valji, bati in skodelice. Glavna naloga valja sklopke je, da prenese silo - ki jo povzroča delujoča zavorna tekočina - s pedala neposredno na delujoč valj sklopke. Če se pojavi uhajanje zavorne tekočine preko skodelic, ali, če bat ne deluje, pomeni, da mora biti glavni zavorni valj popravljen ali zamenjan.
Zrak lahko v hidravlično sklopko vstopi preko poškodovanih O-obročev v glavnem valju sklopke. Uhajanje tekočine je lahko opaženo z obnašanjem sklopkinega pedala in vizualno. Če zrak vstopi v hidravlični pogon, boste to videli na pedalu sklopke. Na splošno glavni valj lastnik lahko popravi sam – obstaja komplet za samo popravilo. Odstranitev in ponovna namestitev glavnega valja je zelo preprosta – zapomniti si morate, kako ste ga razstavili, da ga kasneje na enak način lahko namestite nazaj.
Priporočamo, da glavni valj razstavi le nekdo, ki ve, kako to storiti in ima določene izkušnje z mehaniko. Ob razstavitvi je potrebno oprati vse dele – prepričajte se, da uporabite le zavorno tekočino. Če morate kupiti glavni valj, obiščite našo spletno trgovino, kjer lahko kupite rezervne dele, ne glede na to, ali je to glavni valj, zavorni valj ali karkoli drugega - vse po ugodnih cenah. Naročilo bomo v čim krajšem času dostavili na priročno mesto.
Kaj morate vedeti o glavnem valju sklopke: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Operativna življenjska doba glavnega valja sklopke je približno 100 000 prevoženih kilometrov. Običajno se predčasna zamenjava dela opravi zaradi poškodb njegovega ohišja. Na njem se lahko pojavijo praske in zareze.
Na okvaro glavnega valja sklopke nakazujejo naslednji znaki: med delovanjem sklopke se pojavi suvanje, pedal se po pritisku ne vrne v začetni položaj. V nekaterih primerih se lahko s pritiskom na sklopko dinamika pospeševanja avtomobila poslabša, delovna tekočina pa lahko kaplja vzdolž pedala v kabino. Poleg tega se lahko pojavi povečano gibanje delovanja pedala, kot tudi brenčeč zvok pri visoki vrtilni frekvenci motorja, ki izgine ob pritisku pedala sklopke.
Podrobno diagnostiko glavnega valja sklopke je treba opraviti na servisni postaji. Med vizualnim pregledom komponente strokovnjaki preverijo pogon celotnega sistema, vključno z oceno stanja glavnega valja sklopke. Priporočljivo je, da se zamenjava dela prav tako zaupa strokovnjakom: za to je potrebna posebna oprema. Poleg tega je po končanih delih potrebno opraviti odzračevanje sistema.
Najboljše predmeti: Glavni valj (dajalnik), sklopka
- Premer[mm]: 19,05
- Medosna razdalja[mm]: 82
- Mera navoja: ø 12,5
- Dimenzija navoja izhod: Plug-In
- Polnilno sredstvo (medij): Zavorna tekocina
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Material: Umetna masa
- Vgradnja stran: spredaj
- Stanje: Novo
- Notranji premer[mm]: 12,13
- Premer[mm]: 33,74
- Material: Kovina
- Teža [kg]: 0,55
- Notranji premer2[mm]: 15,87
- material ohisja: Umetna masa
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 56
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Premer bata [mm]: 15,87
- Stanje: Novo
- Material: Umetna masa
- Premer[mm]: 15,87
- razdalja med pritrdilnimi vijaki [mm]: 56
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Mera navoja: plug-in connect.sys.
- Stanje: Novo
- Premer bata valja[mm]: 19,05
- razdalja med pritrdilnimi vijaki [mm]: 50
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Material: Umetna masa
- Mera navoja: plug-in connect.sys., clipped
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- Premer[mm]: 15,87
- Material: Umetna masa
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s senzorjem
- Teža [kg]: 0,19
- Vrsta senzorja: Halov senzor
- Mera navoja: plug-in connect.sys.
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 15,87
- Material: lito żelezo
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s senzorjem
- Stanje: Novo
- Material: Aluminij
- Mera navoja: 10 x 1
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 19,05
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 50
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z gibko cevjo
- Stanje: Novo
- Polnilno sredstvo (medij): Zavorna tekocina
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 19,05
- Teža [kg]: 0,540
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 19
- Hod[mm]: 25
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 15,9
- Zavorni sistem: VALEO
- Material: Umetna masa
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- razdalja med pritrdilnimi vijaki [mm]: 55
- Teža [kg]: 0,59
- Vrsta montaze: vtičnica
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Stanje: Novo