Najdite avto Komplet sklopke :
Komplet sklopke za vozilo

- Vztrajnik
- Glavni valj (dajalnik), sklopka
- Sklopkin (stranski) valj, sklopka
- Lamela sklopke
- Zicovod, rocni menjalnik
- Tlacna plosca sklopke
- Izklopni lezaj sklopke
- Zicovod,aktiviranje sklopke
- Radialna tesnilka za gred, rocni menjalnik
- Stikalo, aktiviranje sklopke (gra)
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Komplet sklopke
-
RENAULT
- Komplet sklopke za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Komplet sklopke za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Komplet sklopke za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Komplet sklopke za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Komplet sklopke za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Komplet sklopke za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Komplet sklopke
Komplet sklopke: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati komplet sklopke
Sklopko je priporočljivo zamenjati na vsakih 100 000 - 150 000 prevoženih kilometrov. Običajno so intervali za zamenjavo sklopke za vsak specifičen model navedeni v tehnični dokumentaciji vozila.
Najpogostejše okvare enote, pri katerih je popravilo nemogoče, so: obraba tornih oblog, deformacija ali razpokanje pogonskega diska, drobljenje ali obraba njegovih utorov, uničenje izklopnega ležaja, zlom membranske vzmeti ali vzmeti tlačne plošče, njeno ukrivljenje ali deformacija.
Na splošno so vse te okvare, če se ne pojavijo prezgodaj, posledica neupoštevanja priporočil za uporabo sklopke. Na primer, okvaro komponent lahko povzroči silovito vrtenje koles v prazno pri speljevanju, navada ustavljanja avtomobila na semaforju ali v prometnih zastojih s sprostitvijo sklopke, ali neprestanem držanju noge na pedalu. Včasih prezgodnjo obrabo komponent povzroči vdor olja na njihove površine, zaradi uničenja tesnil motorja ali menjalnika.
Suvanje, rožljanje in trkanje med menjavo hitrosti, podaljšanje prostega hoda pedala ali njegovo vibriranje, poslabšanje dinamičnih lastnosti avtomobila, povečanje porabe goriva, pogosto pregrevanje motorja in nenavadni vonji v kabini, precej pogosto kažejo na okvare sklopke.
Komponente sklopke imajo podobne omejitve življenjske dobe, zato jih je priporočljivo zamenjati v kompletu. Če je v vašem avtomobilu nameščen vztrajnik z dvojno maso, ga morate prav tako zamenjati. Med vgradnjo v kompletu, morate pregledati in zamenjati (če je potrebno) tudi oljna tesnila motorne gredi in menjalnika.
Kako izbrati komplet sklopke
Da bi vam sklopka dolgo in brezhibno služila, vedno izberite komplete, ki ustrezajo tehničnim zahtevam vašega avtomobila in njegovim pogojem uporabe. Na primer, obstajajo kompleti za standardno in športno sklopko. Ploščice za standardno sklopko so narejene iz tornega materiala na osnovi organskih komponent. Takšna sklopka zagotavlja neovirano menjavo prestav, ima optimalen koeficient trenja in dostopno ceno, vendar manj trajno življenjsko dobo delovanja. Uporablja se pri izdelavi večine avtomobilov.
Športna sklopka, za izdelavo katere se uporabljajo ploščice iz kovine - keramike, kevlarja ali karbona, imajo višji koeficient trenja, zato zagotavljajo silovito speljevanje in izboljšujejo dinamične lastnosti avtomobila. Večinoma je nameščena na športnih in predelanih avtomobilih. Ni primerna za vsakodnevno uporabo, saj zmanjšuje udobje pri vožnji, še posebej pri speljevanju, povzroča prezgodnjo obrabo vztrajnika in menjalnika ter stane znatno več od standardne.
Kakovost in življenjska doba kompleta sklopke sta odvisni od njegovega proizvajalca. Danes se za najboljše štejejo naslednji proizvajalci: Sachs, LuK, Valeo, JP Group, Mecarm, Nexus, Aisin in drugi.
Pri izbiri kompleta, bodite pozorni tudi na njegovo vsebino. Obstajajo kompleti za sklopko z enim diskom, ki so nameščeni na večini osebnih avtomobilov, in tudi za sklopko z dvema in več diski; najdemo jih lahko predvsem pri težkih športnih avtomobilih in gospodarskih vozilih. Poleg tega je pomembno, da so premer diskov, količina in oblika zob pesta pogonskega diska enaki parametrom originalne opreme, sicer bo del nemogoče namestiti.
Kaj je vključeno v komplet sklopke?
V komplet sklopke so lahko vključeni disk sklopke in pokrov sklopke, izklopni ležaj sklopke in poseben material za mazanje vgradnih delov. Obstajajo kompleti brez izklopnih ležajev sklopke, zato se morate pred nakupom kompleta za svoj avtomobil pozanimati, kaj je vključeno v njegovo vsebino. Cena kompletov sklopke je odvisna od kakovosti in materiala izdelave, opredeljujeta pa jo tudi priljubljenost in status blagovne znamke. Kar se tiče premium segmenta priporočamo, da ste pozorni na komponente takšnih proizvajalcev, kot so Sachs, Luk, Stark Professional Line. V segmentu srednjega cenovnega razreda zanesljive rezervne dele proizvajajo naslednja podjetja: Valeo, JapanParts, Nipparts, Blue Print in druga.
Je možno lastnoročno zamenjati komplet sklopke?
Lastnoročna zamenjava kompleta sklopke ni priporočljiva. Demontaža in montaža komponente obsegata zapletena in težavna dela ter zahtevata določene veščine in uporabo posebne opreme. Zaradi tega se morate za vgradnjo novega kompleta sklopke obrniti na servisno postajo. Cena storitev, ki jih nudi postaja za vzdrževanje, je odvisna od kompleksnosti konstrukcije vozila in vrste pogona vašega avtomobila.
Komplet sklopke katerega podjetja je bolje namestiti v vašem avtomobilu?
V vašem avtomobilu je bolje namestiti komplete sklopke dobro znanih podjetij, kot so Luk, Sachs, Stark Professional Line, Nipparts, Blue Print, JapanParts, Ashika, Nexus, Exedy, NK in druga. Njihova proizvodnja je znana po visoki kakovosti in zanesljivosti, kar dokazujejo številni pozitivni odzivi naših kupcev. Široka paleta proizvodov, ki jih zagotavljajo ta podjetja, vam bo pomagala enostavno izbrati najprimernejši komplet sklopke za osebna vozila, katerekoli blagovne znamke in modela. Z zamenjavo delov sklopke s sklopom zagotavljate njeno neprekinjeno in brezhibno delovanje.
Najboljše predmeti: Komplet sklopke

- Premer[mm]: 180
- Stevilo zob: 26
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z izklopilnim lezajem
- Profil pesta: 20x21,9
- vecdelni: trodelni
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 181
- Stevilo zob: 18
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lamelo sklopke, z izklopilnim lezajem
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke
- Profil pesta: 20,8x18,2-18N
- vecdelni: trodelni
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 215
- Stevilo zob: 26
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lamelo sklopke, brez izklopnega lezaja
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke, brez centralnega izklopilnika
- vecdelni: dvodelni
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 225
- Stevilo zob: 18
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lamelo sklopke, z izklopilnim lezajem
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke
- vecdelni: trodelni
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: BR 0241
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z izklopilnim lezajem, z vztrajnikom, s kompletom vijaka, Potrebno posebno orodje za montazo, dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vodilnega lezaja
- Ponovno naravnavanje: z avtomatsko ponovno nastavitvijo
- Stevilo zob(ugotavljane maks. prostega kota): 7
- max zracnost previsa [mm]: 2,9
- Maks. prosti kot [stopinj]: 18
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 6
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: ZMS Modul
- Premer[mm]: 228
- Stevilo zob: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lamelo sklopke, z izklopilnim lezajem
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke, z dvomasnim vztrajnikom, V vijaki vztrajnika, z vijaki za tlačno ploščo
- Posamezni deli -glej kosovni seznam
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 220
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s centralnim izklopilnikom
- premer priključka hidravlike [mm]: 12,2
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: KIT4P - CONVERSION KIT
- Stevilo zob: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vztrajnikom, s lamelo sklopke, z izklopilnim lezajem
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke
- Novi del
- Profil pesta: 22,1 x 20,3
- Teža [kg]: 15,6
- Sklopka: predelava dvo masnega vztrajnika na eno masnega, za vozila s pritisno sklopko
- Moment privijanja [Nm]: 60
- privtveni kot [Grad]: 90
- Zunanji premer pritisne plošče sklopke [mm]: 228
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 200
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z izklopilnim lezajem, s lamelo sklopke
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: KIT3P
- Stevilo zob: 18
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lamelo sklopke, z izklopilnim lezajem
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke
- Novi del
- Profil pesta: 20,97 x 18,2
- Teža [kg]: 5,96
- Sklopka: za vozila s pritisno sklopko
- Zunanji premer pritisne plošče sklopke [mm]: 230
- Sila prednapetosti [N]: 4700
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: KIT3P (CSC)
- Stevilo zob: 26
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lamelo sklopke
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tlacna plosco sklopke, s centralnim izklopilnikom
- Novi del
- Profil pesta: 21,9 x 20
- Teža [kg]: 6,32
- Sklopka: za vozila s pritisno sklopko
- premer prikljucektlačnega voda [mm]: 12,2
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 31
- Zunanji premer pritisne plošče sklopke [mm]: 215
- Sila prednapetosti [N]: 4900
- stevilo pritrdilnih izvrtin na centralnem izklopniku: 2
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 240
- Stevilo zob: 20
- Profil pesta: 20x22,5-20N
- dobavljiv samo v kompletu
- Stanje: Novo