Najdite avto Rotor razdelilnika vziga :
Rotor razdelilnika vziga za vozilo
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Rotor razdelilnika vziga
- BMW
- Rotor razdelilnika vziga Serija 3
- Rotor razdelilnika vziga Serija 5
- Rotor razdelilnika vziga Serija 1
- RENAULT
- Rotor razdelilnika vziga MEGANE
- Rotor razdelilnika vziga CLIO
- Rotor razdelilnika vziga SCÉNIC
- PEUGEOT
- Rotor razdelilnika vziga za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Rotor razdelilnika vziga
Avtomobili, izdelani pred letom 1997 so bili opremljeni s takimi napravami, kot je razdelilni rotor in pokrov. Novejši modeli so opremljeni z odklopnim vžigalnim sistemom. Poleg tega je bila vžigalna tuljava prav tako predložena nekaterim spremembam. Če so bili avtomobili do leta 2001 opremljeni z visoko napetostnimi žicami, je v novejših modelih vžigalna tuljava nameščena neposredno na svečke. Če imate pomisleke o pravilnem delovanju svojega razdelilnega rotorja to lahko preprosto preverite.
Če med razdelilnikom in visoko napetostno žico obstaja iskra, ko jo izklopite, mora biti valj okvarjen. Ko iskra preskoči s kapice na konico visoko napetostne žice, je težava v vžigalnem sistemu. V večini primerov to kaže na dejstvo, da je napaka v razdelilnem rotorju in pokrovčku. Glede na to dejstvo moramo prav tako omeniti, da je razlog za pomanjkanje iskre v cilindru na najvišjem toku lahko posledica okvarjene vžigalne tuljave ali pregorelih točk v točkovnem vžigalnem sistemu oziroma v valju, ki potrebuje nizko napetost bo prišlo do vžiga, v delu, ki se poveča pa ne.
Preprosto povedano, ko je svečka umazana, je tok, ki teče preko nje izjemno nizek in vtič ne bo izdal iskre. Če je vtič v zadovoljivem stanju bo ustvaril iskro, saj umazan vtič zahteva večjo napetost, da prodre skozi iskrišče. V vsakem primeru je testiranje delovanja ali zamenjavo dela potrebno izvesti na servisnem centru ali v garaži, ki ima vso potrebno opremo, ki odkriva okvare. Če morate kupiti nove rezervne dele po odlični ceni obiščite našo spletno trgovino, kjer nudimo vse, kar vaše vozilo potrebuje: generatorje, amortizerje, svečke in še veliko več!
Kaj morate vedeti o zamenjavi razdelilnika vžiga: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Operativna življenjska doba razdelilnika vžiga je približno 100 000 - 120 000 prevoženih kilometrov. Zgodnja zamenjava komponente bo potrebna v primeru deformacije ali zagozditve njene gredi. Praviloma se zamenjava celotne enote opravi ob okvari optičnega senzorja. Poleg tega, bo nova komponenta morda potrebna ob uničenju ležaja ali zaradi okrnjene hermetičnosti ohišja vakuumske enote.
Specifični znaki okvar razdelilnika vžiga so: nestabilno delovanje motorja v prostem teku, znižanje moči motorja pri pospeševanju avtomobila, povečana poraba goriva, suvanje avtomobila med vožnjo, trkanje v delujočem motorju. V nekaterih primerih avtomobil ne more vžgati.
Diagnostiko razdelilnika vžiga je treba opraviti na servisni postaji. Stvar je v tem, da je treba za pregled odstraniti komponento in visokonapetostne kable z nje - odstraniti vnaprej. Izvajanje tega postopka brez ustreznega znanja je lahko nevarno. Diagnostika vključuje vizualni pregled stanja pokrova, rotorja za vžig, kontaktov in drugih elementov.
Zamenjavo razdelilnika vžiga je treba prav tako zaupati strokovnjakom servisne postaje. To je težaven proces, med katerim bo strokovnjak odklopil visokonapetostne kable z dela. Po tem se z vrtenjem ročične gredi nastavi pravilen položaj rotorske ročice, na glavi valja pa so označene zareze za pravilno namestitev dela. Nato bodo strokovnjaki odstranili pritrdilne elemente in komponento razstavili. Namestitev novega dela se izvede v obratnem vrstnem redu. Če je potrebno, se skupaj z razdelilnikom vžiga zamenja tesnilni obroč.
Najboljše predmeti: Rotor razdelilnika vziga
- Material: Poliester
- Premer drzala [mm]: 7,9
- Razdelilnik vziga/-rotor: Zasciten od radijskih motenj, 1kOhm
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: Bosch
- Teža [kg]: 0,02584
- Družina izdelkov: Original Quality
- Sirina pakiranja [cm]: 5,8
- Visina pakiranja[cm]: 3,3
- Globina pakiranja [cm]: 3
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: BOSCH
- Upor [kOhm]: 1
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: DUCELLIER
- Teža [kg]: 0,02717
- Družina izdelkov: Original Quality
- Sirina pakiranja [cm]: 4
- Visina pakiranja[cm]: 6,7
- Globina pakiranja [cm]: 6,8
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: System BOSCH/PAL
- Material: Poliester
- Premer drzala [mm]: 14,4
- Razdelilnik vziga/-rotor: zasciten od radijskih motenj, 5 kOhm, z zaskocko
- Stanje: Novo
- Upor [kOhm]: 1
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 39
- Visina[mm]: 39
- Razdelilnik vziga/-rotor: Zasciten od radijskih motenj (odpravljene)
- Teža [kg]: 0,03
- dopolnilna informacija: CI
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: System BOSCH
- Upor [Ohm]: 1000
- Material: Poliester
- Vrsta montaze: naticno spojen
- Premer drzala [mm]: 10,2
- Stanje: Novo
- Upor [kOhm]: 1
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: BOSCH
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 90008612, 052 905 225C, 12 12 222
- Stanje: Novo