Najdite avto Vzigalna tuljava :
Vzigalna tuljava za vozilo

- Vzigalna svecka
- Grelne svečke
- Komplet vzigalnih vodnikov az svecke
- Rele, zarilna naprava
- Pokrov (kapa) razdelilnika vziga
- Razdelilnik vziga
- Rotor razdelilnika vziga
- Oktanski senzor
- Stikalna naprava,vzigalna naprava
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vzigalna tuljava
-
MERCEDES-BENZ
- Vzigalna tuljava za Razred C
- Razred E
- Vzigalna tuljava Razred B
-
CITROËN
- Vzigalna tuljava za C4
- BERLINGO
- C3
-
VOLVO
- Vzigalna tuljava za V60
- XC60
- S60
Podatki - Vzigalna tuljava
Vžigalni sistem je kompleks naprav in aparatov; vsaka izvaja svojo nazivno nalogo in tako zagotavlja normalno delovanje motorja. Tuljava ima funkcijo transformatorja, ki visoko napetost pretvarja v nizko. Osnovne komponente vžigalne tuljave so primarno in sekundarno navitje ter električni konektorji. Tanko sekundarno navitje se nahaja okoli kovinske palice. Je izolirana žica prekrita z 1 mm debelim bakrom.
Na vrhu je primarno navitje objeto z bakreno oblogo, ki je debela od 0.6 do 0.9 milimetrov. Obstajata dve osnovni vrsti tuljav: eno- in dvo-iskična vžigalna tuljava. Ena izmed glavnih zahtev je: vžigalna tuljava se mora hitro polniti, da napetost lahko vrne v svečke. Če je vžigalna tuljava v okvari, se motor ne bo zagnal. Glavni znak okvare je njegova visoka temperature ko je izključen. To je preprosto določiti – le dotaknite se ga z roko. Da bi zagotovili, da tuljava deluje, morate ven vzeti razdelilno kapico, speti glavno žico visoke napetosti in nastaviti 6 mm razmik med konico žice in “maso” avtomobila.
Če tuljava deluje, se bo ob zagonu motorja in odpiranju kontaktov v razmiku pojavila močna modra iskra. Če je šibka ali odsotna, pomeni, da je tuljava okvarjena. Če ste v svoji tuljavi odkrili napako kontaktirajte našo spletno trgovino. Nudimo različne vrste tuljav za vse vrste vozila. Izkoristili boste nižje cene neposredno od proizvajalca ter hitro dostavo na katero koli primerno lokacijo. Poleg vžigalne tuljave lahko prav tako kupite druge avtomobilske dele, kot je modul vžiga, vžigalni sistem in svečke.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi vžigalne tuljave: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Povprečna življenjska doba vžigalne tuljave je 110 000 - 140 000 prevoženih kilometrov. Del je treba zamenjati v primeru korozije, toplotnih poškodb, okvare izolacije in posledičnega kratkega stika.
Na dejstvo, da vžigalna tuljava zahteva diagnostiko, nakazuje nestabilno delovanje motorja, zlasti pri visoki vlažnosti in nizki temperaturi zraka. Poleg tega, lahko okvaro komponente zaznamo po aktiviranju indikatorja "Check Engine" na armaturni plošči, motnjah pri delovanju motorja po sunkovitem pritisku na pedal za plin.
Preverjanje stanja vžigalne tuljave je treba zaupati strokovnjakom v avtoservisu. Ti bodo opravili računalniško diagnostiko. Diagnostika lahko vključuje tudi demontažo dela, preverjanje njegovega stanja in merjenje upora navitja. Vrednosti se merijo s pomočjo multimetra, tako da se pozitivni kontakt navitja poveže z izstopom visokonapetostne žice. V primeru pregorevanja, kratkega stika ali pregoretja navitja tuljave, se bodo vrednosti na multimeteru razlikovale od dovoljenih, ki jih je navedel proizvajalec. Druga metoda predvideva izklop valjev in nadzor napetosti ter analizo osciloskopskih krivulj. Takšna diagnostika se izvaja samo v avtoservisu.
Zamenjava vžigalne tuljave vključuje rokovanje z visokonapetostnim ožičenjem, zato jo je treba izvesti v pogojih avtoservisa. Ko se motor ohladi, bodo strokovnjaki odstranili negativni priključek z akumulatorja, odklopili visokonapetostne žice s tuljave, na stran odmaknili zaščitne pokrove in žice odklopili od nizkonapetostnih izhodov tuljave. Nato je potrebno odviti matice, ki pritrjujejo pokvarjeno tuljavo, jo odstraniti in namestiti novo.
Najboljše predmeti: Vzigalna tuljava

- Nazivna napetost[V]: 14
- Stanje: Novo

- Napetost [V]: 12
- żtevilo priključkov: 4
- potrebno stevilo kosov: 2
- Vzigalna tuljava: izvedba priključka SAE
- Omejitev proizvajalca: 2-Zyl. Doppelzundung, BMW Motorrad
- Stanje: Novo

- Nazivna napetost[V]: 14
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 4
- Vzigalna tuljava: izvedba priključka SAE
- Stevilo vhodov/izhodov: 1
- Stanje: Novo


- Število vtičnih kontaktov: 3
- Napetost [V]: 12
- żtevilo priključkov: 1
- potrebno stevilo kosov: 4
- priključna tehnika: SAE
- Dolžina vklj. z vtičem [cm]: 16
- Vrsta posode: żkatla
- Dolzina pakiranja [cm]: 21,4
- Sirina pakiranja [cm]: 5,8
- Visina pakiranja[cm]: 5,6
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 2
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): DM21208B
- Barva: Moder
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 2
- Napetost [V]: 12
- Teža [kg]: 0,698
- prikljucni navoj: M5x0.8
- Alternativni komplet za popravilo: 880111
- po izbiri
- st.izdelka priporocenega pribora: 883032, 883058
- Premer[mm]: 55
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 3
- Napetost [V]: 12
- Vzigalna tuljava: razdelilna vzżigalna tuljava
- Oprema vozila: za vozila z razdelilnikom vziga
- Vrsta montaze: vijacen
- Potrebna montaža/demontaža s strani strokovnjaka!
- Stanje: Novo

- Nazivna napetost[V]: 14
- Stanje: Novo

- Kvaliteta: O.E. (Original)
- Stanje: Novo

- upognjena izvedba
- Dolzina vodnika[mm]: 200
- Število vtičnih kontaktov: 1
- Kratka izvedba
- Dolzina [mm]: 40
- Premer[mm]: 4
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z ohiżjem puże, z vodom
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- presek vodnika [mm²]: 2,5
- temperaturno podrocje od[°C]: -25
- temperaturno območje do [°C]: +140
- material izolacija vodnika: Silikon
- izvedba ohisja stikala: Ohisje puse
- Stanje: Novo