Najdite avto Vlecna kljuka, priprava za vleko :
Vlecna kljuka, priprava za vleko za vozilo

- Zunanje ogledalo
- Plinska vzmet, prostor za prtljago/prtljaznik
- Vratna kljucavnica
- Celna maska (preobleka )
- Mreza hladilnika
- Zrcalno ogledalo, zunanje ogledalo
- Rocka vrat
- Vrata / -posamezni deli
- Obloga, notranji blatnik (prostor koles)
- Prezracevalna mreza, prestreznik udarcev
- Kljucavnica pokrova prtljaznika
- Okrasna/zascitna letev, vrata
- Zadnja vrata
- Blatnik
- Zascitni pokrov, zunanje ogledalo
- Pokrov motorja
- Plinska vzmet, pokrov motorja
- Zapiralo, rezervoar za gorivo
- Vstopni prag-plocevinasta stopnica
- Luč za dnevno voznjo
- Celna maska (preobleka )
- Drzalo, prestreznik udarcev
- Steklo žarometov
- Tesnilo za vrata
- Razsirjenje, blatnik
- Nosilec, odbijac
- Spojler
- Zadnja luč za meglo
- Bocna stena
- Zadnje odbojno steklo / stransko odbojno steklo
- Pokrov motorja
- Okrasna letev/zascitna letev, sprednje steklo
- Parkirna / -pozicijska luč
- Tesnilo, pomicna streha
- Emblemi
- Vzdolzni nosilec
- Vetrobransko steklo
- Stransko steklo
- Zadnje steklo
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vlecna kljuka, priprava za vleko
-
MERCEDES-BENZ
- Vlecna kljuka, priprava za vleko za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Vlecna kljuka, priprava za vleko
Vlečni drog: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj vlečni drog potrebuje zamenjavo
Proizvajalec ne določa uporabne življenjske dobe vlečnega droga. Pogoste okvare tega dela so: mehanske poškodbe (udrtine, razpoke), obrabljene odprtine za pritrdilne elemente in deformacija krogle. V nekaterih primerih lahko krogla vlečnega droga popolnoma odpade.
Najpogosteje je vzrok za vse zgoraj navedene okvare preobremenitev priklopnika. Okvara vlečnega droga je lahko posledica pogoste uporabe avtomobila s priklopnikom na grobih cestah.
Na okvare vlečne kljuke lahko nakazuje potrkavanje, ki prihaja z nje. Vse vidne okvare krogle, kot je zmanjšanje premera, prav tako kažejo na nujnost zamenjave komponente.
Star vlečni drog je priporočljivo odstraniti in namestiti novega v avtoservisu, saj zahteva demontažo odbijača. Pri vgradnji novega vlečnega droga, mora biti električna oprema priključena ob strogem upoštevanju diagrama lokacije kontaktov.
Pri namestitvi nove komponente, jo lahko opremite s posebnim pokrovom. Ta izdelek bo del zaščitil pred korozijo. Pred prvo uporabo vlečne kljuke, je treba kroglo obdelati s posebno mastjo, da se zmanjša trenje in tako izogne hitri obrabi dela. Kontakte vtičnice obdelajte s tekočim izolacijskim aerosolom, da izboljšate stik in preprečite oksidacijo.
Kako izbrati vlečno kljuko
Te komponente so lahko jeklene ali litoželezne. Vlečni drogovi se razlikujejo tudi glede na maksimalno vlečno težo. Proizvajalci ponujajo majhne (maksimalna teža priklopnika - 1500 kg), srednje (do 2500 kg) in velike (do 3500 kg) vlečne kljuke za avtomobile. Majhne vlečne kljuke se večinoma uporabljajo pri osebnih avtomobilih.
Glede na vrsto pritrditve, se vlečni drogovi delijo na ločljive in fiksne. Ločljive komponente se lahko na avtomobil namestijo na dva načina: s posebnimi zaklepnimi napravami ali z več vijaki. Praviloma se za prevoz težkega tovora uporabljajo vlečni drogovi s prirobnico (pritrjena s vijaki). Fiksne komponente so na karoserijo pritrjene z varjenimi šivi. Te elemente je težko razstaviti in namestiti, vendar se štejejo za bolj zanesljive.
Da bi sebe in druge udeležence v cestnem prometu zaščitili pred nesrečami, povezanimi z okvarjenimi vlečnimi napravami, dajte prednost vlečnim drogovom znanih proizvajalcev. Na primer, zanesljivi modeli so predstavljeni v paleti blagovnih znamk Bosal in Westfalia.
Pri izbiri vlečnega droga upoštevajte blagovno znamko, model in leto izdelave vašega avtomobila, kot tudi težo priklopnika s tovorom, ki ga želite prevažati. Poleg tega je pomembno zagotoviti, da je vrsta pritrditve dela primerna za vaš avtomobil. Biti mora sposobna prenesti obremenitve, ki naj bi jih komponenta prenašala.
Pri izbiri morate upoštevati tudi kakovost premaza avtodela. Priporočljivo je dati prednost galvaniziranim modelom ali tistim s prevleko v prahu, da se izognete hitremu pojavu korozije.
Najboljše predmeti: Vlecna kljuka, priprava za vleko
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 11,93
- Podporna obremenitev[kg]: 80
- Pripeta teza [kg]: 2000
- Cas montaze (v urah): 2,5
- st.izdelka priporocenega pribora: SMP-2E STEINHOF, SMP-4PE STEINHOF, SMP-2PE STEINHOF
- Teža [kg]: 16,8
- mehansko obdelan: z vidnim izrezom za odbijac
- maks. obremenitev [kg]: 272
- premer kolesa do [mm]: 200
- Cev -Ø [mm]: 48
- Medosna razdalja[mm]: 105
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 10
- Stanje: Novo
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 8,1
- Podporna obremenitev[kg]: 75
- Pripeta teza [kg]: 1350
- Cas montaze (v urah): 1,5
- Teža [kg]: 18,7
- st.izdelka priporocenega pribora: WUD-07 STEINHOF, WUD-05 STEINHOF
- mehansko obdelan: brez izreza za odbijac
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 7,5
- Podporna obremenitev[kg]: 75
- Pripeta teza [kg]: 1300
- Cas montaze (v urah): 1,5
- mehansko obdelan: brez izreza za odbijac
- st.izdelka priporocenega pribora: SMP-2E STEINHOF, SMP-4PE STEINHOF, SMP-2PE STEINHOF
- Teža [kg]: 14,1
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 7
- Podporna obremenitev[kg]: 70
- Pripeta teza [kg]: 1100
- Cas montaze (v urah): 2
- st.izdelka priporocenega pribora: WUD-07 STEINHOF, WUD-05 STEINHOF
- Teža [kg]: 13,2
- mehansko obdelan: brez izreza za odbijac
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 15,3
- Podporna obremenitev[kg]: 112
- Pripeta teza [kg]: 2800
- Cas montaze (v urah): 1.5
- st.izdelka priporocenega pribora: WUD-07 STEINHOF, WUD-05 STEINHOF
- mehansko obdelan: brez izreza za odbijac
- Teža [kg]: 17.9
- Material: Umetna masa
- Barva: crna barva
- Zapiralna naprava: z kljucem, s ključavnico
- Vrsta: W10
- Stanje: Novo
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo, za vozila z integ. stopnico v odbijacu, Preverjanje obremenitve prikolice v dokumentaciji CoC
- D-vrednost [kN]: 15,7
- Podporna obremenitev[kg]: 140
- Pripeta teza [kg]: 3200
- Teža [kg]: 7
- mehansko obdelan: brez izreza za odbijac
- Čas montaže od [min]: 30
- Čas montaže do [min]: 60
- podobna slika
- st.izdelka priporocenega pribora: 421674500001
- Stanje: Novo
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 10.4
- Podporna obremenitev[kg]: 75
- Pripeta teza [kg]: 1200 (1 Series), 1800 (3 Series)
- Teža [kg]: 20
- Zavorna naprava: za vozila brez M-sportnega paketa
- Certifikat: E3 00 - 7299
- Priprava za vleko: z privijalno kroglicno glavo, s togo kljuko za vleko z kroglo
- Podporna obremenitev[kg]: 140
- Pripeta teza [kg]: 3500
- D-vrednost [kN]: 16,5
- mehansko obdelan: z nevidnim izrezom za odbijac
- Cas montaze (v urah): 2
- Teža [kg]: 5
- Stevilo vrat: 3, 5
- st.izdelka priporocenega pribora: WUD-07 STEINHOF, WUD-05 STEINHOF
- Teža [kg]: 14.3
- Podporna obremenitev[kg]: 70
- D-vrednost [kN]: 6.2
- Pripeta teza [kg]: 1000
- mehansko obdelan: brez izreza za odbijac
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- Cas montaze (v urah): 2
- st.izdelka priporocenega pribora: SMP-4PE STEINHOF, SMP-2E STEINHOF, SMP-2PE STEINHOF
- Priprava za vleko: s togo kljuko za vleko z kroglo
- D-vrednost [kN]: 10
- Podporna obremenitev[kg]: 75
- Pripeta teza [kg]: 1800
- mehansko obdelan: z nevidnim izrezom za odbijac
- dopolnilna informacija: check D value
- Teža [kg]: 20
- Certifikat: E3 00 - 7728