Najdite avto Termostat, hladilno sredstvo :
Termostat, hladilno sredstvo za vozilo
- Hladilnik, hlajenje motorja
- Vodna crpalka
- Ventilator, hlajenje motorja
- Sredstvo proti zmrzovanju hladilne vode (antifriz)
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo
- Hladilnik olja, motorno olje
- Upor, ventilator notranjega prostora
- Toplotni izmenevalnik, ogrevanje notranjega prostora
- Sklopka, ventilator hladilnika
- Temperaturno stikalo, ventilator hladilnika
- Prirobnica hladilnega sredstva
- Zaporni pokrov,posoda za hladilno sredstvo
- Zaporni pokrov,hladilnik
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Termostat, hladilno sredstvo
- VW
- Termostat, hladilno sredstvo GOLF
- Termostat, hladilno sredstvo PASSAT
- Termostat, hladilno sredstvo POLO
- BMW
- Termostat, hladilno sredstvo Serija 3
- Termostat, hladilno sredstvo Serija 5
- Termostat, hladilno sredstvo Serija 1
- RENAULT
- Termostat, hladilno sredstvo MEGANE
- Termostat, hladilno sredstvo CLIO
- Termostat, hladilno sredstvo SCÉNIC
- AUDI
- Termostat, hladilno sredstvo A4
- Termostat, hladilno sredstvo A6
- Termostat, hladilno sredstvo A3
- MERCEDES-BENZ
- Termostat, hladilno sredstvo za Razred C
- Razred E
- Termostat, hladilno sredstvo Razred B
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Termostat, hladilno sredstvo
Termostat je potreben za reguliranje količine hladilne tekočine, ki prehaja skozi radiator. To zagotavlja optimalen temperaturni način za celotni sistem avtomobila. Leži v cevi med radiatorjem in hladilnim plaščem motorja. Avtomobili z močnimi motorji imajo termostat z električnim grelcem, ki omogoča dvo-stopenjsko kontroliranje temperature hladilne tekočine. Za zagotovitev tega delovanja obstajajo tri delujoči položaji v izgradnji tega predmeta. Ko je motor izpostavljen polni obremenitvi, električni grelec zagotavlja popolno odpiranje termostata.
Obenem temperatura hladilne tekočine pade na 90 °C in zmanjša možnost trkanja motorja. Običajno se temperatura hladilne tekočine zadržuje pri 105 °C. Sam termostat je izdelan iz medenine, na dnu njegovega ohišja pa je zvarjen meh s pomožnim ventilom in votlo gredjo z glavnim ventilom. Z obliko valjastega sifona iz tanke medenine je meh termostata napolnjen z mešanico vode in etanola, ki se preprosto segreje in zavre. Ko je temperatura vode pod 70 °C, se v notranjosti meha pojavi nizek tlak nasičenih tekočih hlapov, ki je stisnjen pod pritiskom elastičnih valovitih sten. Poleg tega je glaven ventil popolnoma zaprt, pomožen pa je odprt.
S premikanjem v kratkem stiku, voda zaobide radiator. Pod tlakom uparjajoče tekočine in vodne temperature nad 70 °C se rokav raztegne, vretena in ventili pa se pomaknejo naprej, kar vodi dovoljuje, da preko odprtega glavnega ventila vstopi v radiator. Ko temperatura vode preseže 85 °C, pomožni ventil zapre stranske odpritine in odvečno vodo odreže od termostata in jo usmeri k vodni črpalki. Če ste zaznali težavo s svojim termostatom, morate na servisu ali v garaži preveriti okvarjen del. Za izogibanje dodatnih stroškov za kateri koli del, kot je na primer radiator, zavorna cev ali pomožni ventil, ga naročite v naši spletni trgovini in nato zamenjajte. To bo prihranilo vaš dragoceni čas in denar.
Kaj morate vedeti o zamenjavi termostata: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
V povprečju se zamenjava termostata radiatorja hladilnika izvede na vsake štiri leta uporabe ali po 100 000 prevoženih kilometrih. Če komponenta preneha pravilno delovati prej, jo je prav tako treba zamenjati. V večini primerov se termostat hladilnega sistema pokvari zaradi zatikanja ventila, kar je posledica umazanije, korozije.
Dejstvo, da termostat hladilnega sredstva potrebuje diagnostiko, označuje pregrevanje motorja ali, obratno, njegova nezmožnost za doseganje in ohranjanje delovne temperature. Prekomerno ohladitev motorja označujeta povečana poraba goriva in zmanjšanje učinkovitosti delovanja grelca v prostoru za potnike. V primeru pregrevanja, se aktivira ustrezen indikator na armaturni plošči. Prav tako lahko opazite pojav dima izpod pokrova motorja in vonj hladilne tekočine v kabini. Podobni znaki lahko označujejo okvare termostata oljnega radiatorja, če je vključen v konstrukcijo avtomobila.
Diagnostiko termostata hladilnega sredstva se lahko izvede brez njegove demontaže. Za to morate zagnati hladen motor in počakati dve minuti, nato pa preveriti cev hladilne tekočine, ki gre od termostata do radiatorja. Ta čas ne zadostuje za aktiviranje ventila, zato mora biti cev hladna. V primeru, da se cev avtomobilskega termostata naenkrat segreje ali se sčasoma sploh ne ogreje, potem komponenta potrebuje zamenjavo.
Da bi komponento zamenjali, morate po ohladitvi motorja iztočiti sredstvo proti zmrzovanju v pripravljeno posodo in odstraniti cevi s cevi avtomobilskega termostata. Potem odvijte pritrdilne matice in odstranite pokrovček. Odstranite okvarjeno komponento, namestite novo, namestite pokrovček, nanjo namestite material za mazanje, zategnite pritrditve in nalijte hladilno tekočino. Zamenjava termostatskega tesnilnega obroča se izvede skupaj s samim termostatom. Včasih je potrebna zamenjava ohišja termostata v sklopu. Poleg tega, včasih postopek zamenjave zahteva demontažo radiatorja, viskozne sklopke ventilatorja ali drugih komponent. Zato je bolje, da se za zamenjavo termostata obrnete na servisno postajo.
Najboljše predmeti: Termostat, hladilno sredstvo
- Temperatura odpiranja [°C]: 83
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 105
- Premer[mm]: 34
- Premer 1 [mm]: 25
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Tip ohisja: z ohisjem
- Visina[mm]: 117
- Vgradnja globina[mm]: 41
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s senzorjem
- Material: Aluminij
- Število vtičnih kontaktov: 2
- Stevilo senzorjev: 1
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 88
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Tip ohisja: ohisje z umetno maso
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 91
- Tocka vklopa [°C]: 91
- Teža [kg]: 0,27
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s temperaturnim stikalom
- Material: Umetna masa
- żtevilo priključkov: 2
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 83
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Tip ohisja: ohisje z umetno maso
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s senzorjem
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 103
- Tip ohisja: z ohisjem
- żtevilo priključkov: 2
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 105
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Tip ohisja: integrirano ohisje, ohisje z umetno maso
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s senzorjem
- Različica opreme: Kennfeldttyp
- Nacin delovanja: elektronski
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 89
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Visina[mm]: 23
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 87
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez tesnila
- Teža [kg]: 0,06
- Upostevati servisne informacije
- Nova izvedba
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 87
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 87
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Visina pakiranja[cm]: 19,20
- Neto teža [g]: 277
- Stanje: Novo
- Temperatura odpiranja [°C]: 88
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Sirina pakiranja [cm]: 11,2, 11,20
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,0
- Visina pakiranja[cm]: 15,7, 15,70
- Neto teža [g]: 225, 227
- Stanje: Novo