Najdite avto Regulator pritiska goriva dizel in bencin:
Regulator pritiska goriva za vozilo
- Crpalka za gorivo
- Visoko tlacna crpalka
- Rezervoar za gorivo
- Senzor, tlak goriva
- Tesnilno obroc, nosilec sobe
- Rele, crpalka za gorivo
- Uplinjac-posamezni deli
- Senzor, temperatura goriva
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Regulator pritiska goriva
- BMW
- Regulator pritiska goriva Serija 3
- Regulator pritiska goriva Serija 5
- Regulator pritiska goriva Serija 1
- RENAULT
- Regulator pritiska goriva MEGANE
- Regulator pritiska goriva CLIO
- Regulator pritiska goriva SCÉNIC
- PEUGEOT
- Regulator pritiska goriva za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Regulator pritiska goriva
Krmilni ventil tlaka goriva: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati krmilni ventil tlaka goriva
Omejitev življenjske dobe krmilnega ventila tlaka goriva ni določena. Zatikanje, mehanska poškodba ventila, razrahljanje vzmeti so lahko razlogi za zamenjavo dela. Poleg tega je treba krmilni ventil zamenjati v primeru razpokanja ali trganja membrane.
Uporaba goriva slabe kakovosti pogosto vodi do zamašitve in posledično zagozdenja krmilnega ventila tlaka. Mehanske poškodbe dela in izsušitev njegove membrane se običajno pojavita zaradi neprekinjene neuporabe avtomobila. Poleg tega je lahko vzrok okvare komponente njena napačna namestitev.
Dejstvo, da je krmilni ventil tlaka goriva pokvarjen, bo pokazal indikator "Check Engine" na armaturni plošči. Prav tako bo na okvaro dela kazala opazna izguba moči motorja, poslabšanje dinamike pospeševanja. Pri poškodovanem krmilnem ventilu tlaka goriva bo zvok delujočega motorja prekinjen, avtomobil pa se lahko ustavi v prostem teku.
Če želite namestiti novo komponento, se obrnite na servisno postajo. Zamenjava delov sistema goriva zahteva strogo upoštevanje protipožarnih varnostnih ukrepov. Poleg tega, demontaža krmilnega ventila običajno predvideva odstranitev celotnega rezervoarja za gorivo. Med zamenjavo avtodela boste morali po potrebi namestiti nov tesnilni obroč.
Kako izbrati krmilni ventil tlaka goriva
Te komponente so razdeljene na dve vrsti: športne - z ročnim nastavljanjem in klasične z vakuumsko nastavitvijo. Prednost prve vrste leži v dejstvu, da lahko povečajo učinkovitost gorivnih injektorjev.
Če želite, da krmilni ventil opravlja svoje funkcije v neprekinjenem času, dajte prednost proizvodom zanesljivih proizvajalcev. Visokokakovostne izdelke proizvajajo pod blagovnimi znamkami Bosch, Meat & Doria, Pierburg, Magneti Marelli, Metzger in drugimi.
Del je treba izbrati v skladu z blagovno znamko, modelom, letom proizvodnje ter tudi glede na vrsto, zmogljivost in moč motorja. Poleg tega morate posvetiti pozornost vrednosti delovnega tlaka komponente. Za pravilno namestitev je pomembna skladnost premera in grebenov navoja s parametri originalne opreme.
Najboljše predmeti: Regulator pritiska goriva bencin in dizel
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Pritisk [bar]: 3
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z prikljucnim materialom
- Sistem za vbrizgavanje: Common Rail
- Teža [kg]: 0,143
- Globina pakiranja [cm]: 9
- Stanje: Novo
- Teza [g]: 160
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: visoko tlačna črpalka(stran nizkega pritiska)
- Stanje: Novo
- tovarniżka żevilka: ESCV-FR-000
- Stanje: Novo
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Stanje: Novo
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Stanje: Novo
- Vrsta ventilatorja: Protipovratni ventil
- żtevilo priključkov: 2
- Pritisk [bar]: 0,15
- Pritisk [psi]: 2,18
- Premer[mm]: 8
- Tehnicna informacijska stevilka: PI 1547-11
- Stanje: Novo
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): RFY3 13 SM0A
- Omejitev proizvajalca: Mazda
- Teza [g]: 160
- Bruto teža [g]: 185
- Stanje: Novo
- Vrsta ventilatorja: Protipovratni ventil
- żtevilo priključkov: 2
- Pritisk [bar]: 0,15
- Pritisk [psi]: 2,18
- Premer[mm]: 10
- Tehnicna informacijska stevilka: PI 1547-11
- Stanje: Novo