Najdite avto Kompresor, klimtatska naprava :
Kompresor, klimtatska naprava za vozilo
- Kondenzator, klimatska naprava
- Ventilator notranjega prostora
- (elektro)magnetna sklopka, kompresor klimatske naprave
- Visokotlacna cev, klimatska naprava
- Susilnik, klimatska naprava
- Visokotlacno stikalo, klimatska naprava
- Izparilnik, klimatska naprava
- Ekspanzijski ventil, klimatska naprava
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Kompresor, klimtatska naprava
- VW
- Kompresor, klimtatska naprava GOLF
- Kompresor, klimtatska naprava PASSAT
- Kompresor, klimtatska naprava TRANSPORTER
- BMW
- Kompresor, klimtatska naprava Serija 3
- Kompresor, klimtatska naprava Serija 5
- Kompresor, klimtatska naprava Serija 1
- RENAULT
- Kompresor, klimtatska naprava CLIO
- Kompresor, klimtatska naprava MEGANE
- Kompresor, klimtatska naprava SCÉNIC
- AUDI
- Kompresor, klimtatska naprava A4
- Kompresor, klimtatska naprava A6
- Kompresor, klimtatska naprava A3
Podatki - Kompresor, klimtatska naprava
Klimatska naprava za avtomobile je hermetični sistem, napojen z Freon plinom in posebnim kompresijskim oljem, kateri je raztopljen v tekoči Freon. Olje je potrebno zato, da podmažemo kompresor in določene elemente sistema. Kompresor klimatskih naprav se smatra za srce sistema in je precej kompleksen in natančen mehanizem, ki deluje le takrat, ko je vse na mestu. Črpa in pelje hladilno tekočino po celotnem sistemu. Kompresor tekočino stisne. To pakira molekule tekočine tesneje skupaj. Bližje, kot so si molekule, večja je učinkovitost energije in temparature. Delovna tekočina zapusti kompresor kot vroč plin pod visokim pritiskom, ki gre v kondenzator.
Ko delovna tekočina zapusti kondenzator, je njena temperatura še vedno hladna. Pod visokim pritiskom se spremeni iz plina v tekoče stanje. Tekočina gre v izparilnik, skozi zelo majhno, ozko odprtino. Po drugi strani, tekočina tlaka kaplja. Ko pride do tega, začne izhlapevati v plin. Ko se tekočina spremeni v plin in izhlapi, nase sprejema toploto okoli nje. Toplota v zraku je potrebna za ločevanje molekul iz tekočine v plin. V času, ko delovna tekočina zapusti izparilnik, ga zapusti kot hladen, nizkotlačen plin. Nato se vrne v kompresor, kjer se postopek ponovi. V mnogih modernih sistemih z dodatnimi cevmi je kompresor edini mobilni del sistema. Na delovanje kompresorja vpliva umazanija, tekoč Freon, podmazovanje, pretiran pritisk in visoka temparatura. Ko umazanija prodre v sistem močno vpliva na rabo kompresorja in prepreči nadaljne popravilo. To pomeni, da bi potrebovali nov kompresor.
Včasih kompresor deluje zelo dobro, tiho brez motenj ampak zaradi nekega razloga ne črpa več tekočine. Kompresor klimatskih naprav je kompleksen mehanizem in je včasih priporočljivo kupiti novega, kajti menjava nedelujočih delov je lahko zelo draga in bi samo popravilo lahko bilo dražje kot sam kompresor. V kolikor potrebujete nov kompresor za klimatsko napravo obiščite našo spletno trgovino. Imamo široko izbiro, ne samo kompresorjev pač pa tudi ostalih rezervnih delov za različne avtomobilske znamke. V naši ponudbi lahko najdete ventilatorje, akustične parkirne sisteme, meglenke in vžigalne sisteme. Ne izgubljate časa z nakupovanjem, kupite potrebne artikle v naši spletni trgovini po zelo ugodnih cenah.
Kaj morate vedeti o zamenjavi kompresorja klimatske naprave: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Proizvajalci ne navajajo strogih priporočil glede življenjske dobe kompresorja. Zamenja se v primeru okvar. Okvaro komponente povzroča predvsem preobremenitev in mehanske poškodbe.
Ali je treba opraviti diagnostiko kompresorja klimatske naprave lahko ugotovite po nezadostnem hlajenju prostora za potnike v avtomobilu in odsotnosti značilnega klika ob vklopu klimatske naprave. Pojavi se lahko tudi hrup naprave v delovanju, včasih tudi pri vklopljenem vžigu.
Za diagnostiko kompresorja se morate obrniti na servisno postajo. Strokovnjaki bodo opravili vizualni pregled komponente glede madežev delovne tekočine. Poleg tega, bodo strokovnjaki s pomočjo posebne opreme preverili tlak, ki ga ustvari kompresor.
Zamenjavo komponente se izvaja samo na servisni postaji. Zahteva spretnosti in posebno opremo za delo s strupenim hladilnim sredstvom. Poleg tega je postopek precej težaven: predpostavlja odstranitev izpušnega kolektorja iz motorja, demontažo cirkulacijskih cevi freona in pokvarjenega kompresorja. V nekaterih primerih se lahko zahteva pranje elementov tokokroga hladilnega sredstva. Praviloma se zamenjava sušilnega filtra naprave izvaja skupaj z zamenjavo kompresorja.
Najboljše predmeti: Kompresor, klimtatska naprava
- Olje kompresorja: PAG 46
- ID- kompresorja: PXC16
- Jermenice -Ø [mm]: 110
- Hladilno sredstvo: R134a
- Stevilo zlebov: 3
- Obratovalna napetost [V]: 12
- Stanje: Novo
- Olje kompresorja: PAG 46
- ID- kompresorja: 7SEU17C, DCS17E
- Jermenice -Ø [mm]: 110
- Hladilno sredstvo: R134a
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- Vstop Ø [mm]: 28,4
- Izpust -Ø [mm]: 13
- Stevilo zlebov: 6
- Obratovalna napetost [V]: 12
- Delovna prostornina kompresorja[ccm]: 170
- Oblika: ovalen
- Stanje: Novo
- Olje kompresorja: PAG 46
- Kolicina polnilnega olja[ml]: 135
- ID- kompresorja: SD6C12
- Jermenice -Ø [mm]: 119
- Hladilno sredstvo: R134a
- Napetost [V]: 12
- Vstop Ø [mm]: 20,65
- Izpust -Ø [mm]: 14,30
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s PAG oljem za kompresor
- Stevilo zlebov: 6
- Delovna prostornina kompresorja[ccm]: 121
- Način pritrditve: Tritočkovna pritrditev
- Stanje: Novo
- Olje kompresorja: PAG 46
- ID- kompresorja: 6SEL14C
- Jermenice -Ø [mm]: 120
- Hladilno sredstvo: R134a
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s PAG oljem za kompresor
- Stevilo zlebov: 6
- Obratovalna napetost [V]: 12
- Delovna prostornina kompresorja[ccm]: 140
- Oblika: kvadraten
- Stanje: Novo
- dolzina cevi [m]: 1.5 (x3)
- żtevilo manonetrov: 2
- Hladilno sredstvo: R12, R134, R22
- pakiranje: plastični kovček
- Olje kompresorja: PAG 46
- Omejitev proizvajalca: Denso
- ID- kompresorja: 6SEU14C
- Jermenice -Ø [mm]: 100
- Stevilo reber: 6
- Hladilno sredstvo: R134a
- Napetost [V]: 12
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- priključna tehnika: PAD
- Visina pakiranja[cm]: 21,00
- Dolzina pakiranja [cm]: 18,5
- Sirina pakiranja [cm]: 27,50
- Stevilo zlebov: 6
- Neto teža [g]: 3923
- Stanje: Novo
- Olje kompresorja: PAG 46
- Kolicina polnilnega olja[ml]: 135
- ID- kompresorja: VCS14
- Jermenice -Ø [mm]: 110
- Hladilno sredstvo: R134a, R1234yf
- Napetost [V]: 12
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s PAG oljem za kompresor
- Teža [kg]: 5,59
- Stevilo zlebov: 6
- Delovna prostornina kompresorja[ccm]: 140
- Stanje: Novo
- Notranji premer[mm]: 10
- Premer[mm]: 15
- Debelina[mm]: 1
- Material: Baker
- Stanje: Novo
- Olje kompresorja: PAG 46
- Omejitev proizvajalca: Delphi
- ID- kompresorja: 6SE14
- Jermenice -Ø [mm]: 110
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s PAG oljem za kompresor
- ID-sklopke: PV6
- Stanje: Novo
- Olje kompresorja: PAG 46
- Omejitev proizvajalca: Denso/Sanden, MAHLE/Delphi
- ID- kompresorja: PXE14/ 6SEU14/ CVC
- Jermenice -Ø [mm]: 110
- Stevilo reber: 6
- Hladilno sredstvo: R134a
- Napetost [V]: 12
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- Vstop Ø [mm]: 28
- Izpust -Ø [mm]: 15,3
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- priključna tehnika: PAD
- Visina pakiranja[cm]: 21,00
- Dolzina pakiranja [cm]: 18,5
- Sirina pakiranja [cm]: 27,50
- ID-glave valja (kompresor): CA
- Stevilo zlebov: 6
- Neto teža [g]: 5627
- Stanje: Novo