Najdite avto Crpalka za gorivo dizel in bencin:
Crpalka za gorivo za vozilo

- Visoko tlacna crpalka
- Rezervoar za gorivo
- Regulator pritiska goriva
- Senzor, tlak goriva
- Tesnilno obroc, nosilec sobe
- Rele, crpalka za gorivo
- Uplinjac-posamezni deli
- Senzor, temperatura goriva
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Črpalka goriva
-
RENAULT
- Crpalka za gorivo za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Crpalka za gorivo za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Črpalka goriva za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Črpalka goriva za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Crpalka za gorivo za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Crpalka za gorivo
Ta element – visoko tlačna črpalka za gorivo – je glavni del celotnega Sistema vbrizgavanja goriva dizelskih motorjev. Glavne funkcije črpalk za gorivo so črpanje določene količine goriva pod pritiskom in določanje začetnega trenutka vbrizgavanja. Ko so se pojavili sistemi akumulatorskega vbrizgavanja, je funkcija časovnega reguliranja vbrizgavanja goriva prešla na elektronsko nadzorovan brizgalnik. Osnova črpalke za gorivo je črpalni element, ki združuje bat in majhen valj. Črpalni element je z veliko natančnostjo izdelan iz zelo kakovostnega jekla.
Zaradi tega je med batom in cilindrom minimalna praznina, ki se imenuje natančnostna povezava. Glede na obliko visoko tlačnih črpalk za gorivo, obstajajo tri vrste – v liniji, dozirna in glavna linija. Prva vrsta črpalke za gorivo – v liniji – je določena z dejstvom, da je gorivo v cilinder vbrizgano z ločenim elementom črpalke. Pri dozirni črpalki moramo opozoriti, da ima enega ali več elementov črpalke, kar zagotavlja črpanje in vbrizgavanje goriva preko vseh valjev. Tretji tip črpalke – glavna linija – izvaja le eno funkcijo – v akumulator črpa gorivo. Poleg tega je ta element uporabljen v sistemu neposrednega črpanja pri avtomobilih na bencinski pogon.
Obenem se od drugih črpalk razlikuje, saj je njen delovni tlak mnogo nižji od tistih v dizelski črpalki. Če delavci na servisu odkrijejo poškodbo ali obrabo visoko tlačne črpalke za gorivo, jo morate zamenjati z novo. Naša spletna trgovina vam pri tem lahko pomaga. Prihranili boste pri nakupu rezervnih delov – vse od ventilov za plin do radiatorjev. Poleg tega boste nakup prejeli že v nekaj delovnih dneh.
Kaj morate vedeti o zamenjavi črpalke goriva: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Črpalka za gorivo nima določene omejitve življenjske dobe. Njena življenjska doba je odvisna od kakovosti uporabljanega bencina ali dizelskega goriva, pa tudi od posebnosti delovanja avtomobila. Zlasti ne priporočamo vožnje s skoraj praznim rezervoarjem za gorivo.
Predvsem je zamenjava mehanizma črpalke goriva potrebna ob zatikanju mehanizma. Izguba moči motorja in poslabšanje dinamike avtomobila navadno kažeta na okvaro te komponente. Tudi težave z zagonom motorja so med običajnimi znaki nepravilnega delovanja črpalke za gorivo.
Črpalko za bencin ali dizelsko gorivo je priporočljivo preveriti v avtoservisu. Gre za to, da pri teh delih obstaja požarna ogroženost.
Sprva bodo strokovnjaki opravili računalniško diagnostiko. Potem bodo preverili cev za gorivo, glede prisotnosti puščanja. Naslednja faza je merjenje napetosti na priključkih črpalke, s pomočjo multimetra. Ta mora biti enaka 12 V. Če zgoraj navedeni elementi delujejo, je treba s pomočjo manometra preveriti tlak v sistemu za gorivo. Dobljeni podatki se primerjajo s tisti, ki so navedeni v priročniku za tehnično uporabo avtomobila. Črpalko za gorivo (ki deluje na dizel ali bencin) je prav tako treba zamenjati samo v avtoservisu.
Najboljše predmeti: Crpalka za gorivo bencin in dizel
- Nacin delovanja: elektricen
- Kolicina pretoka [l/h]: 90
- Delovni tlak [bar]: 3,5
- Vgradnja stran: v rezervoarju
- Napetost [V]: 12
- żtevilo priključkov: 2
- Teža [kg]: 0,34
- Sistem za vbrizgavanje: MPI (MultiPoint)
- Premer[mm]: 38
- Dolzina [mm]: 73, 114
- Stevilo vhodov/izhodov: 1/1
- Premer 1 [mm]: 9
- Premer 2[mm]: 11
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Pritisk [bar] do: 0,38
- Napetost [V]: 12
- żtevilo priključkov: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s prikljucnimi deli, z objemkami
- Premer[mm]: 38
- Dolzina [mm]: 133,5
- jakost el. toka [A]: 2
- Stevilo vhodov/izhodov: 1/1
- Pritisk [bar] od: 0,27
- Pritisk[psi] od: 3,19
- Pritisk [psi] do: 5,51
- Premer 1 [mm]: 8
- Premer 2[mm]: 8
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- Kolicina pretoka [l/h]: 100
- Pritisk [bar]: 3,4
- Vgradnja stran: v rezervoarju
- żtevilo priključkov: 2
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z prikljucnim materialom
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Vrsta goriva: Dizel
- Pritisk [bar]: 4, 5
- Napetost [V]: 12
- Jakost elektricnegatoka [A]: 4,8
- Obratovalna napetost [V]: 12
- celotna dolżina [mm]: 199,5
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Vrsta goriva: Bencin
- Pritisk [bar]: 6,5
- Vgradnja stran: Vod za gorivo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s prikljucnimi deli
- Premer[mm]: 62
- Dolzina [mm]: 62
- jakost el. toka [A]: 12
- Visina[mm]: 201
- Premer vstopa/dovoda-? [mm: 15
- Stanje: Novo
- Sirina[mm]: 19
- Mera navoja: M 6 x 1
- Visina1[mm]: 40
- Visina2[mm]: 15
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Stanje: Novo
- Material: NBR (Nitril-Butadien-Kavcuk)
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 2
- Notranji premer[mm]: 31
- Material: FKM (fluorkarbon kavčuk)
- Oblika: O-Ring
- Teža [kg]: 0,0008
- Premer[mm]: 35
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- Vgradnja stran: Vod za gorivo
- Oblika: Univerzalen
- Stanje: Novo
- Notranji premer[mm]: 31,5
- Debelina[mm]: 2
- Material: FPM (Fluor-Kautschuk)
- Oblika: O-Ring
- Premer[mm]: 35,5
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- Vgradnja stran: Vod za gorivo
- Stanje: Novo

- dopolnilna informacija: ORIGINAL Quality
- Premer[mm]: 19
- Visina[mm]: 15
- Mera navoja: M6x1
- Stanje: Novo